· 

Zusters van het licht - Elite beveiliging van de Illuminati

Ik heb eerder geschetst wat de zusters van het licht zijn en doen. De vijf kinderhandel netwerken van de Illuminati 

 

Zij zijn het Elite Security-team van de Illuminati. Ze beschermen alleen op spiritueel niveau (terwijl de Illuminati-beschermers en moordenaars  op het spirituele en fysieke niveau werken.)

 

De zusters gebruiken demonische bezetenheid en geestelijke oorlogvoering om ziekte, geld en andere problemen te veroorzaken bij hun doelwitten. Ze zijn spirituele beschermers voor de illuminati.

 

Dit klinkt voor velen als fantasie, vooral degenen die niet bekend zijn met spirituele zaken, en daarom hoop ik dat dit artikel wat meer uitleg zal geven.

 

Er zijn 13 zusters van licht voor elk kwadrant, in de Amerikaanse en internationale kwadranten.

 

Ik heb ook eerder de zusters van het licht Shhh... signalering behandeld, waarvan ik de relevante delen aan het einde van dit artikel weergeef. Illuminati Signalen Decodeert.

Het grootste deel van het artikel bevat getuigenissen van overlevenden van Elaine. BlueBook  Uittreksel: Hij kwam om de gevangenen te bevrijden door Rebecca Brown. Dit is denk ik uit 1987, dus een van de vroege, zeer dappere illuminati-klokkenluiders die met groot risico voorop liep. Ik hoop dat ze in orde is.

 

Het zou een nuttig artikel moeten zijn om te helpen begrijpen

  • de Zusters van het Licht
  • een deel van het kwaad achter de illuminati
  • een deel van het gebruik van magie en lichaamsvloeistoffen
  • het demonische aspect en het hechten van demonen aan mensen – demonische bezetenheid
  • verandering van fysieke vorm en spirituele vorm van demonen d.w.z. gedaanteverwisseling
  • promoties binnen de zusters van het licht worden bepaald door satan
  • de dualiteit van illuminati in dit geval katholiek / satanisch
  • bloed aftappen en offeren
  • ritueel

Satan kan voor sommigen aantrekkelijk zijn, maar onthoud dit van iemand die dichtbij kwam - Satan haatte mij volledig. Hij wilde me alleen voor zijn eigen voordeel gebruiken om me als ik klaar zou zijn te vernietigen

 

Elaine en de zusters van het licht

 

Het Broederschap betreden

 

Sandy en ik werden vrienden, ongeveer de enige vriendin die ik had. Ik ontmoette haar in de kerk, in de jongerengroep die ik eerder noemde. Ik ging niet naar de kerk om over de Heer te horen, ik ging me bezighouden met de andere kinderen. Sandy en ik werkten samen aan verschillende jeugdprogramma's in de kerk en op de middelbare school hingen we rond, studeerden we samen en gingen we uit.

 

Sandy was een mooi meisje. Ze was rijker dan ik, zeer goed gekleed en erg populair. Wat mij betreft leek ze zich daar niet al te druk om te maken. Ik dacht dat ze mijn vriendin was, meer uit medelijden dan wat dan ook, maar dat was omdat ik niet wist dat ze een recruiter was voor het Broederschap. Kort na het incident met de voetballer vertelde Sandy me dat ze merkte dat ik een speciale kracht had die maar weinig anderen hadden. Ze zei dat ze wist waar ik kon leren om meer met diezelfde kracht te kunnen.

 

Ze zei ook,

 

"Hé luister, ik weet dat je eenzaam en down bent, en ik denk dat ik iets heb dat je kan helpen. De kerk waar we naartoe gaan, geeft niet echt om jou, en God geeft niet echt om jou. Als Hij dat deed, zou je niet zijn geboren zoals je was."

 

Ze bood me toen de kans aan om met haar naar een "jeugdkamp" te gaan, gerund door "de groep waartoe zij en haar familie behoorden. Ze noemde het een kerk kamp.” Het was gelegen in een klein stadje een paar kilometer verderop. Het werd gehouden tijdens de zomer. De school was op dat moment uit en omdat ik niets anders te doen had, besloot ik te gaan.

 

Ik vertelde mijn ouders dat ik naar een kerk kamp ging - het kon ze echt niet schelen wat ik deed. Ik was bang en toch opgetogen. Ik dacht dat ik eindelijk een vriendin had gevonden en dat dit misschien het antwoord was op zowel mijn eenzaamheid als mijn vragen over de vreemde kracht in mij. Sandy praatte dagen met me over het kamp voordat we daadwerkelijk gingen. Ze beschreef het als de ideale plek waar ik geaccepteerd, gewild en nodig zou zijn. Mijn krachten waren nodig, vertelde ze me, en ze konden worden geperfectioneerd. Ik zou groot en beroemd kunnen worden, of rijk, wat ik maar wilde. Terwijl ze sprak, voelde ik die vreemde kracht in mij beginnen te roeren en op te bouwen.

 

Wat Sandy _niet_ deed, was het woord 'sekte' noemen, of me de waarheid vertellen over deze groep. Ik zal hier stoppen en je een overzicht van de groep geven.

 

Deze groep die zichzelf in het geheim The Brotherhood (het broederschap) noemt, bestaat uit mensen die onder directe controle van Satan staan en aanbidden Satan. Het is een snelgroeiende en zeer gevaarlijke sekte. Het heeft twee grote centra in de VS: de westkust, voornamelijk in het gebied Los Angeles-San Francisco, en een ander in het middenwesten van de VS waar ik woonde. Ze zijn onderverdeeld in lokale groepen, of hoofdstukken, die covens (kringen) worden genoemd. De covens variëren in grootte van 5-10 personen tot enkele duizenden. Dit is dezelfde cultus waarover wordt geschreven in het boek van Hal Lindsey, Satan Is Alive And Well On Planet Earth, en in het boek van Mike Warnke, The Satan Seller. Het is ook de Amerikaanse tegenhanger van de groep in Engeland waarover wordt geschreven in het boek Freed From Witchcraft, door Doreen Irvine.

 

Deze sekte is uiterst geheimzinnig. Er worden geen schriftelijke aantekeningen van het lidmaatschap bijgehouden. Zelfs de contracten met Satan die door de leden in bloed zijn ondertekend, worden verbrand door de hogepriesters en hogepriesteressen. (Dit is niet algemeen bekend onder de lagere leden.) Deze satanisten teisteren elk niveau van de samenleving - de armen en de rijken. De zeer goed opgeleide mensen, de politie, regeringsfunctionarissen, zakenmensen en zelfs enkele zogenaamde christelijke kerkleiders. De meesten van hen gaan naar plaatselijke christelijke kerken en worden beschouwd als 'goede burgers' vanwege hun betrokkenheid bij lokale maatschappelijke activiteiten. Dit wordt allemaal gedaan als een dekmantel. Ze leiden een dubbelleven en zijn er bedreven in; meesters van bedrog.

 

En geen wonder; want Satan zelf is veranderd in een engel des lichts, daarom is het niet erg als zijn dienaren ook worden veranderd als dienaren van gerechtigheid.”

-II Korintiërs 11:14-15.

 

Ze gebruiken allemaal codenamen tijdens hun vergaderingen, zodat ze, als ze elkaar op straat zouden tegen komen, vaak elkaars echte naam niet zouden kennen. Ze worden streng opgeleid en gecontroleerd door Satan en zijn demonen. Ze brengen meerdere keren per jaar mensenoffers en maandelijks dierenoffers. De mensenoffers zijn meestal baby's - buiten het huwelijk geboren uit sekteleden, verzorgd door de artsen en verpleegkundigen binnen de sekte, zodat de moeder nooit in een ziekenhuis wordt gezien - de geboorte van de baby wordt nooit geregistreerd, noch de dood. Andere offers zijn ontvoerde slachtoffers, een sektelid dat gestraft wordt, of die het vrijwillig doet, naar ik vermoed omdat ze niet meer met zichzelf kunnen leven. Velen van hen zijn koelbloedige moordenaars, en extreem goed hierin.

 

Elke coven wordt geleid door een hogepriester en een hogepriesteres. Deze mensen bereiken hun positie door op verschillende manieren in de gunst te komen bij Satan en door steeds grotere machten van hekserij te verkrijgen. Er is veel ruzie binnen de groep. Er is een elitevereniging van heksen binnen de sekte genaamd The Sisters of Light (de zusters van het licht).

 

Er zijn verschillende occulte groepen in de VS die zichzelf The Illuminati noemen, de meeste maken geen deel uit van The Brotherhood. Er is een groep genaamd de Illuminati die voornamelijk bestaat uit mensen die rechtstreeks afstammen van de Druïden van het oude Engeland. Het zijn extreem krachtige en gevaarlijke mensen en zijn gelinkt aan The Brotherhood. Ze brengen vaak mensenoffers.

 

De zusters van het licht kwamen eind 1700 voor het eerst vanuit Europa naar de VS. Ze dateren uit de donkere middeleeuwen in Europa, maar hebben inderdaad hun wortels bij de tovenaars van het oude Egypte en Babylon, die krachtig genoeg waren om drie van de tien plagen die in de tijd van Mozes over Egypte werden gestuurd, daadwerkelijk te reproduceren. (Zie Exodus hoofdstuk 7.) Deze heksen zijn ongelooflijk krachtig. Ze kunnen ziekten veroorzaken en doden zonder het slachtoffer ooit fysiek aan te raken, zelfs over een afstand van duizenden kilometers. Dit wordt natuurlijk allemaal bereikt door demonen, en deze mensen worden misleid door te denken dat ze de demonen beheersen, terwijl Satan en de demonen ze gewoon gebruiken.

 

Ongelooflijke wreedheden worden door de sekte begaan, door mensen die zo beheerst worden door de demonen in hen dat ze alle emoties van liefde en mededogen verliezen en wrede wezens worden die nauwelijks menselijk lijken. Een deel hiervan zal later in het boek worden besproken.

 

De groeisnelheid van The Brotherhood is een teken van de eindtijd waarin we ons bevinden en een directe vervulling van Bijbelse profetie.

 

In de Verenigde Staten en over de hele wereld zijn er talloze duizenden sekten en groepen die Satan aanbidden en dienen onder veel verschillende namen. Velen noemen Satan niet bij deze naam, maar bij een andere naam. Velen noemen hem gewoon de 'meester'. Er zijn ook veel onafhankelijke groepen van zelfbenoemde heksen en satanisten. Gebruiken en stijlen van aanbidding in individuele groepen en organisaties lopen sterk uiteen.

 

Ik stapte rechtstreeks in deze sekte toen ik met Sandy naar dat zomerkamp ging. Ik was erg opgewonden tegen de tijd dat we aankwamen. Door de  opwinding zie en hoor je dingen niet met je gezond verstand. We werden eerst naar de slaapzalen gebracht waar we zouden verblijven en voelden ons zeer welkom. Het kamp had veel faciliteiten: musea, bibliotheken, verschillende huizen waar je terecht kon voor helderzienden, hypnotiseurs, handpalmlezers, tarotkaartlezers, voodoo-experts, enz. Sommige van deze mensen woonden daar het hele jaar door, andere niet. Dit was de plaats waar de sekte officieel het onwetende publiek ontmoette.

 

We hebben veel lessen gevolgd die ons hebben geleerd hoe we onze 'krachten' kunnen uitbreiden. Sandy nam me mee naar de eerste ontmoeting met de zusters van het licht. Veel later kwam ik erachter dat ze me gedurende mijn hele jeugd nauwlettend in de gaten hadden gehouden, vanaf het moment dat mijn bloed door Helen en Grace werd verkocht.

 

Sandy nam me ongeveer twee uur voor de grote avondbijeenkomst mee naar de grote satanische kerk op het terrein. De zon ging onder en de hele kerk was donker, behalve 13 kaarsen in een cirkel op de vloer aan de voorkant van de kerk, die angstaanjagende schaduwen wierpen over de 13 figuren die ook op de vloer zaten, één achter elke kaars. Toen we dichterbij kwamen, kon ik zien dat de figuren alle 13 vrouwen waren, allemaal identiek gekleed in lange witte gewaden met kappen over hun hoofd. Ze zaten elk in kleermakerszit op de hoogglanzende houten vloer, met rechte rug, armen over elkaar geslagen, geconcentreerd in de kaars voor hen starend.

 

De kaarsen waren elk ongeveer een halve meter lang en 10 centimeter in diameter. Ze waren gemaakt van zwarte was en lagen elk op een lang smal vel papier dat was bedekt met fijn schrift. De was van de kaarsen drupte op de papieren. De vrouwen droegen geen sieraden of versieringen van welke aard dan ook. Geen van hen bewoog zich, behalve hun aanhoudend zacht gezang en neuriën terwijl ze hun gebeden aan Satan aanboden. Er was daar een kracht die me zowel gefascineerde als ontzag inboezemde. Ik kon een machtige beroering voelen van de onverklaarbare kracht in mezelf terwijl ik zat en naar hen keek tijdens hun twee uur durende ceremonie.

 

De volgende nacht aanschouwende ik weer van afstand een ceremonie. Ik wist dat ze de zusters van het licht waren, alleen omdat Sandy me dat vertelde. Andere sekteleden noemden hen 'moeders' en weinigen wisten dat ze eigenlijk deze elitegroep waren. Ze vertelden mannen nooit over hun identiteit, omdat mannen strikt werden uitgesloten van de groep. Ze zijn echter de krachtpatser en belangrijkste kracht van de sekte, en een strikt bewaard geheim, zelfs binnen de sekte zelf. Ze tolereren geen zwakte in een van hun leden, iedereen die zwak is, wordt vernietigd. Onder hen zijn weinig jongere vrouwen.

 

Na de ceremonie de tweede avond werd ik aangesproken door een van de vrouwen. Ze vertelde me dat ze mijn interesse hadden opgemerkt en al wisten van mijn ongewone kracht, en dat ze heel graag zouden willen dat ik in hun trainingsprogramma zou stappen. Ze waren nonchalant en vriendelijk en vertelden me dat ze me konden trainen om mijn macht enorm te vergroten en uit te breiden zoals geen enkele andere groep dat kon. Ik trapte in de val, met open ogen en beide voeten.

 

Eerst vertelden ze me over de grootsheid die ik kon hebben, hoe ik de kracht in mij kon gebruiken om te krijgen wat ik nodig had, ook dat, ik alles wat ik maar wilde kon krijgen. Deze macht was van Satan, niet van God. Ze waren de eersten die me dat vertelden en ze vertelden me ook dat Satan de enige ware God is. Ze leerden me zingen en neuriën. Ze vertelden me dat als ik iets wilde, ik alleen maar mijn kaars hoefde aan te steken en mijn gebeden eronder te leggen. Verzoeken natuurlijk niet alleen voor mezelf, want ik mag niet egoïstisch zijn. Ik zou kunnen bidden voor de verheffing van iemand anders of voor zijn ondergang. Het maakte niet uit, zolang er maar de naam van iemand anders op het papier stond en ook die van mij.

 

Eindelijk kwam de laatste dag van het kamp en maakte ik me klaar om naar huis te gaan. Plotseling werd ik geconfronteerd met het feit dat alle vriendelijkheid van de mensen op het kamp verdwenen was en de betrokkenheid geen spel meer was, noch vrijwillig. Toen ik Sandy ontmoette voor de reis naar huis, vertelde ze me dat ze zojuist bericht had gekregen van de zusters van het licht dat ze een speciale training gaven aan mij en enkele anderen die "speciaal begaafd" waren. Sandy zei dat zij en de hogepriester en hogepriesteres mij kort wilden spreken in de kerk voordat we vertrokken.

 

Ik ging naar de kerk en ging met een aantal anderen naar binnen. Nadat we in de kerk waren gekomen zagen we dat er meteen gewapende bewakers voor de deuren stapten en kregen we te horen dat we voor de kleine groep aan de voorkant van de kerk moesten gaan staan. De hogepriester vertelde ons toen dat we waren geselecteerd om lid te worden van The Brotherhood, wat betekende dat we de volgende avond tijdens een bijeenkomst een contract met Satan in ons eigen bloed moesten ondertekenen. Ik vroeg wat er in het contract stond en kreeg te horen dat ik mezelf met lichaam, ziel en geest aan "onze grote vader Satan" zou geven in ruil voor vele "zegeningen" van hem. We kregen ook te horen dat als we dat niet wilden doen, ze bepaalde "overredingskracht" zouden gebruiken om ons van gedachten te doen veranderen. Ik vertelde hen dat ik in geen geval zo'n contract zou tekenen. Op dat moment nam de hogepriesteres het over en vertelde me dat ik geen keus had. Ik keek haar recht in de ogen en zei: "Loop naar de hel! Jij teef! Ik vind jullie allemaal raar, ik zal zoiets niet doen.”

 

Onmiddellijk kwam er een zeer grote bewaker, gewapend met een machinepistool, achter me aan en greep mijn arm bij de pols en trok hem achter me en omhoog met zo'n kracht dat ik het gevoel had dat hij hem had gebroken. Hij vertelde me dat ik mijn knie moest buigen voor de hogepriesteres en haar om vergeving moest vragen voor mijn gebrek aan respect, dat als ik het niet deed, hij me zou slaan totdat ik het deed. Verontwaardigd schreeuwde ik: "Ga je gang, want ik buig me voor geen enkele vrouw!"

 

Hij zwaaide naar me, zijn vuist vol in mijn tempel. Ik herinner het me niet meer totdat ik wakker werd in een kleine cel van anderhalve meter bij anderhalve meter. Het was helemaal kaal met een harde houten vloer. De deur had een klein raam naar een gang zodat ik kon worden waargenomen. Het was bijna helemaal donker. Ik was 24 uur in die kamer. Het leken dagen. Ik mocht niet slapen, luidsprekers loeiden constant. Mij werd keer op keer verteld dat alle glorie en eer aan Satan toekwam. Dat ik Satans vergeving moest vragen. Dat Satan de God van het universum was. Ik kreeg ook te horen dat mijn familie in de gaten werd gehouden en dat als ik me niet aan de regels en voorschriften hield en het contract niet ondertekende, ze allemaal zouden worden gemarteld en vermoord. Ik kreeg al die tijd geen eten of water.

 

De volgende avond werd ik door twee bewakers uit de kamer gehaald naar een andere kamer waar ik werd opgewacht door twee vrouwen van de zusters van het licht. Ze hielpen me met baden en legden toen een satijnachtig wit gewaad over mijn naakte lichaam. Mijn voeten bleven bloot. Het gewaad bereikte de grond en was om het middel vastgebonden met een wit koord. Het had een kap en lange losse mouwen. Het had geen enkele vorm van versiering. De vrouwen vertelden me dat ik niet meer moest vechten, dat ik mijn lot niet kon ontlopen. Ze vertelden me welke geweldige "zegeningen" ik zou ontvangen door mezelf aan "mijn vader Satan" te geven.

 

Ik werd in een gesloten busje vervoerd naar een bijeenkomst zodat ik niet kon zien waar we heen gingen. Deze bijeenkomst werd niet gehouden in de satanische kerk op het kampterrein. Ik ving slechts een glimp op van de buitenkant van het gebouw toen ik me naar binnen haastte. Het had geen ramen en was diep in een bos. Het zag eruit alsof het een soort opslaggebouw op een boerderij was, hoewel geïsoleerd, en er lag wat stro op de houten vloer binnen.

 

Het gebouw werd zwak verlicht door vele grote flikkerende kaarsen rond de muren. De kaarsen waren in groepen van drie, een zwarte, rode en witte kaars in elke groep. Er waren 200 tot 300 mensen aanwezig, gezeten op eenvoudige houten banken met uitzicht op de voorkant van de zaal. Aan de voorkant was een houten platform met fakkels die rond de rand brandden op ongeveer 1,5 meter hoge palen. Er was een ruw uitgehouwen stenen altaar vooraan in het midden van het platform dat eruitzag alsof het op zaagpaarden lag. (Ik zou later vernemen dat dit inderdaad het geval was om de verplaatsbaarheid te vergemakkelijken.) De steen was grijs met veel bruinachtige vlekken - deze vlekken waren afkomstig van het bloed van de vele offers die op dat altaar waren gebracht, zowel van dieren als van mensen.

 

Ondanks mijn uitputting en angst voelde ik een opwindende spanning toen ik de enorme onzichtbare kracht in die kamer voelde en de kracht in mij reageerde. Er brandde wierook en vulde de kamer met zijn geur. Ik denk dat er een soort medicijn in zat, want ik werd er al snel duizelig van. De kamer was absoluut stil terwijl de gehulde figuren met een kap verwachtingsvol naar het lege podium keken. Op een ongezien signaal begonnen vele kleine in de hand gehouden belletjes te rinkelen toen de hogepriester en hogepriesteres geruisloos uit de schaduw op het podium stapten.

 

De hogepriester en hogepriesteres droegen identieke gewaden. De gewaden waren allebei van zwarte satijnen stof, in dezelfde stijl als de mijne, afgezet met rood rond de capuchon, langs de voorranden en langs de randen van de lange, volle mouwen. Elk was in de taille vastgebonden met een gouden koord. Hun voeten waren ook bloot, net als die van alle anderen. Elk droeg een scepter van ongeveer 60 cm lang. Die van de  hogepriesteres was van goud. Aan de bovenkant was een omgekeerd kruis met een slang die rond het handvat en op het kruis krulde. De scepter van de hogepriester was van hetzelfde ontwerp, maar gemaakt van zilver. De scepters werden eerbiedig in de kromming van hun armen gedragen. Hun aanwezigheid was indrukwekkend en ik werd me voor het eerst echt bewust van de enorme macht die ze hadden. en ik was jaloers op ze.

 

Er waren weer veel zwaarbewapende bewakers bij die bijeenkomst, zowel binnen als buiten het gebouw. Dit was mijn eerste deelname aan een echte cult-bijeenkomst. Al de rest waren spelletjes en shows.

 

Na het openingswoord werd ik door de twee bewakers naar voren gebracht naar de voorkant van het altaar. Ik en de anderen werden aan de congregatie voorgesteld als nieuwe leden die "gespannen" waren om lid te worden. De hogepriester richtte eerst zijn aandacht op mij. Hij zei,

 

“Broeders en Zusters van Satan, we brengen u dit kind, dit kind genaamd Zuster Courage (moed) (dat was mijn nieuwe naam). We brengen haar naar jullie omdat ze heeft gevraagd om een van ons te worden, en nu tot onze heer en god onze meester, de meester van het universum, en ook de vernietiger, Satan, zeggen we: dit kind, zuster Courage, we geven aan u om uw bevelen te doen om te zijn wat u wilt dat zij is. We hebben haar uw zegeningen beloofd, zoals u ons het woord hebt gegeven om te beloven.

 

Ik kreeg toen een mes om in mijn vinger te snijden, maar dat weigerde ik. Onmiddellijk bracht een van de bewakers een zweep hard op mijn rug, waardoor ik kronkelde van de pijn, maar ik was vastbesloten niet voor hen te buigen. Met een beweging van haar hand gebaarde de hogepriesteres de bewaker dat hij moest stoppen met me te slaan. Ze sprak met een stem die droop van minachting en zei dat er veel effectievere manieren waren om me mijn fout te tonen.

 

Ik keek met verbazing toe hoe zij en de hogepriester posities innamen aan weerszijden van een groot pentagram (vijfpuntige ster) getekend op de vloer in het midden van het podium. Het pentagram was in een cirkel getekend en op elk punt van de ster stond een zwarte kaars. Met slechts een handbeweging stak de hogepriesteres alle kaarsen tegelijk aan zonder ze aan te raken. Toen begon ze een bezwering, waarbij de hogepriester meedeed met het gezang. Het publiek zong ook op bepaalde punten wanneer ze daartoe door het luiden van de belletjes werden opgedragen.

 

Plotseling werd het pentagram gehuld in een suizen van rook en verblindend licht. De kamer was onmiddellijk gevuld met een vieze geur als van brandende zwavel. Een enorme demon verscheen in fysieke manifestatie in het midden van de cirkel, vlammen om hem heen. Hij was enorm, ongeveer 2 meter lang. Hij keek me dreigend aan, heen en weer zwevend. De hogepriesteres (Grace) wendde zich tot mij en vertelde me dat als ik niet gehoorzaamde en het contract niet tekende, ik aan die demon zou worden gegeven om te martelen totdat hij me uiteindelijk vermoordde. Dat was genoeg voor mij! Ik had nog nooit zo'n angst gevoeld, maar tegelijkertijd verlangde ik naar de kracht van Grace (de hogepriesteres). Ik was vastbesloten om net zo machtig te worden als zij, zodat Ik kon wraak nemen op die mensen voor alles wat me was aangedaan.

 

Toen ik aangaf dat ik het contract wilde tekenen, kwamen er twee vrouwen naar voren en legden een zwart gewaad over mijn witte. De zwarte mantel was gemaakt van katoen en had hetzelfde ontwerp als de witte. Het zwart was een teken dat ik niet langer een beginner was. Ik nam het mes aan en sneed diep in mijn vinger. Toen doopte ik een ganzenveer in mijn eigen bloed en ondertekende het contract met mijn naam waarin stond dat ik mezelf lichaam, ziel en geest aan Satan gaf.

 

Onmiddellijk na het ondertekenen van het contract werd ik opgeslokt door een elektronische energielading die van de bovenkant van mijn hoofd tot aan mijn tenen stroomde. Het was zo sterk dat ik tegen de grond werd geslagen. Terwijl ik op de grond lag en probeerde te herstellen, realiseerde ik me dat Grace nog een bezwering aan het doen was. Ik kwam met moeite overeind om te ontdekken dat ze een andere demon had opgeroepen. Deze kwam naar beneden naar waar ik stond en vertelde me dat hij in mij zou gaan leven. Hij stak zijn hand uit en greep me ruw bij de schouders voordat ik tijd had om iets te zeggen. Meteen voelde ik een kwellende, verschroeiende hitte door mijn lichaam gaan en rook ik weer sterk de zwavel. In het midden van de pijn viel ik flauw en wist niets meer totdat ik ruw in het busje werd gegooid voor de terugreis naar het kamp. Tegen die tijd was ik zo uitgeput en duizelig door het gebrek aan slaap, de slagen die ik had doorstaan en het gebrek aan voedsel en water, dat ik de betekenis van wat er met me gebeurde niet volledig begreep.

 

Ik bleef daarna nog een week in het kamp zodat de meest opvallende van mijn snijwonden en kneuzingen konden genezen. Toen ik naar huis ging, dacht en voelde ik dat ik nu een van de machtigste mensen op aarde was. Ik wist dat ik een macht had die de verbeelding van de meeste mensen te boven ging. Ik dacht dat niets en niemand me kon vernietigen.

 

Wat had ik het mis!

 

Aan de macht komen

 

Ik was nu lid van The Brotherhood, had een nieuwe naam en stond bekend als een heks. Ongeveer een maand nadat ik het contract met Satan had getekend, had ik mijn eerste ontmoeting met de plaatselijke hogepriesteres. De kring in mijn geboortestad was vrij groot, ongeveer duizend mensen. De hogepriester nam contact met me op en vertelde me dat ze me in haar huis wilde zien. Ik was zeer verrast om door zo'n hoge autoriteit te worden geroepen. Zeer weinig meisjes worden ooit geroepen om de hogepriesteres te zien, tenzij ze gestraft moeten worden, of als ze iets specifieks voor hen te doen heeft. Haar huis was uitgebreid en erg mooi en ze regeerde met ijzeren hand. Vertelde ze me,

 

"Je bent speciaal door Satan geselecteerd om voor zijn werk te worden opgeleid en om hogepriesteres te worden als je je kunt kwalificeren"

 

Binnen de satanistische cultus is dit een grote eer. Je moet hoog gerangschikt zijn om voor dat type training te worden geaccepteerd. De hogepriesteres was een oudere dame. Ze was vele jaren hogepriesteres geweest. Ze was erg mooi, ook al was ze oud. Haar persoonlijkheid was er een van vriendelijkheid en toch was er iets heel kils aan haar. Ze wist dat ik haar zou vervangen. Een hogepriesteres wordt altijd vernietigd als ze wordt vervangen door een andere heks. Ze wordt bevolen door Satan of een van zijn hoge demonen om een andere heks te trainen om haar plaats in te nemen. Ze heeft geen andere keuze dan het bevel te gehoorzamen.

 

Ik vond het vreemd dat ze me vroeg om opgeleid te worden voor zo'n functie omdat ik zo jong en een nieuw lid was. Wat ik op dat moment niet wist, was dat de demonen die ik al had veel sterker waren dan de hare en dat Satan haar had opgedragen me precies te leren wat ze waren, hoe ze te gebruiken en hoe ik uiteindelijk moest vernietigen. Haar.

 

In het diepst van mijn hart wist ik, zo ben ik niet, ik zou nooit iemand zijn voor vernietiging. Ik genoot van het leven en ik wilde deze dame geen pijn doen, maar ik wist dat als ik het niet deed, ze me zou vermoorden.

 

De volgende 20 maanden kreeg ik een intensieve training op verschillende gebieden. Ik ontmoette de hogepriesteres meestal bij haar thuis of op andere ontmoetingsplaatsen waar we elkaar ontmoetten in een andere kamer weg van de andere leden van de sekte. We ontmoetten elkaar vaak, minstens 1 x per week.

 

De inhoud van mijn opleiding door de hogepriesteres bestond voornamelijk uit bezweringen. Ik heb geleerd hoe ik geesten kan oproepen om mijn bevelen uit te voeren. Ze leerde me hoe ik die vreemde kracht die ik al zo lang in mij had gevoeld moest projecteren en gebruiken. Ze leerde me dat die krachten kwamen van demonen die in mij woonden. Ze leerde me ook het protocol en hoe ik als hogepriesteres sektebijeenkomsten moest houden.

 

Ook de zusters van het licht namen deel aan mijn training. Zij waren het die verantwoordelijk waren voor het trainen van mij om zo snel in macht te groeien. Door hun opleiding leerde ik veel geheimen die de meeste andere hogepriesteressen nooit kennen. Ze vroegen me om lid te worden van hun vereniging, maar ik weigerde. Stiekem vond ik ze altijd heel raar.

 

Er werden ook regelingen getroffen voor training in de vechtsporten. Ik kende al wat Karate en Judo, maar wist niets van Kung-Fu. Ik werd in handen gegeven van een Chinese man van middelbare leeftijd die alle drie de baas was. Hij was een bekende advocaat in mijn woonplaats. Hij was aardig voor mij, maar een zeer harde leermeester . Ik heb veel van hem geleerd. Hij trainde vele sektemensen uit de hele omgeving. Hij vond dat ik veel potentieel had en wilde dat ik meedeed aan de openbare competitie. Ik heb het nooit gedaan en ook nooit gewild.

 

Het leren van de vechtsporten was een rigoureuze en zeer kwellende vorm van training. Ik vroeg speciale demonen om in me te komen om me de vaardigheden te geven die ik nodig had. De geest en het lichaam moeten worden getraind om als één te bewegen. Ik kon hoog in de lucht springen, op mijn voeten landen, salto's maken en omhoog komen en iemand vernietigen met mijn voeten en/of handen. Ik werd ook expert in het gebruik van messen, num-chucks, zwaarden, geweren, pijl en boog, sterren en vele soorten oosterse wapens die in dit land niet zo bekend zijn. Niet alleen de hooggeplaatste leden van de sekte krijgen een dergelijke training, maar een aantal van de lagere leden krijgen het ook zodat ze kunnen dienen als bewakers, moordenaars, enz.

 

Ik heb veel over Satan geleerd, bijna alles zijn leugens. Ik heb geleerd over zijn macht, over zijn liefde voor mij. Hoe ik door God was afgewezen. Hoe Satan van me hield en wilde dat ik de zijne was en hoe ik uit alle vrouwen was gekozen om zijn hogepriesteres te zijn. De zusters van het licht vertelden me ook veel over de mogelijkheid om een regionale Bruid van Satan te worden.

 

Er zijn slechts 5 tot 10 regionale Bruiden van Satan in de VS tegelijk. Het is een positie van grote eer en macht. De Zusters van Licht vertelden me dat ze er zeker van waren dat ik het vermogen had om deze hoge positie te bereiken. Ze spraken constant over alle voordelen die ik zou behalen als ik het zou bereiken. Ik werd vastbesloten om die positie te verwerven.

 

De eerste demon die ik werkelijk zag, manifesteerde zich in fysieke vorm aan mij tijdens die eerste ceremonie toen ik het contract tekende. De volgende demon die ik echt zag, was de eerste "opgewekte" demon van mezelf. Terwijl ik de juiste bezwering uitvoerde, verscheen hij in een rookwolk die sterk naar zwavel rook. Het hele gebeuren was een zeer uitgebreid, zeer geënsceneerd iets, maar hij was heel echt. Nogmaals, hij was er in een fysieke vorm.

 

Hij was enorm, ongeveer twee meter tachtig lang. Hij had een lichaam dat veel op een man leek, maar toch anders. Hij was helemaal zwart. Sindsdien hebben we deze klasse van demonen leren kennen als Black Warriors (zwarte krijgers). Hij had vurige rode ogen, enorme handen en zijn wapenrusting was echt zijn huid. Het bestond uit dikke, zwarte, harde schubben, zoiets als het schild van een schildpad. Elke schaal was ongeveer zes centimeter in het vierkant. Ik wist dat dit een krachtige demon was en ik had hem op geroepen om te zien of ik het kon. Terwijl hij me zwijgend aankeek, vertelde ik hem dat ik de 'uitverkorene' was. Zijn reactie was,

 

"Ik weet wie je bent, en ik weet dat ik hierheen ben gestuurd om je te bewaken en dat niets je ooit zal schaden zolang ik hier ben, en zolang je de almachtige Satan, onze heer en onze god dient."

 

Zijn naam was Ri-Chan. Hij heeft vele veldslagen gestreden, zowel voor mij als, toen ik ongehoorzaam was aan Satan, tegen mij.

 

Ik heb daarna veel demonen gezien en gesproken. Naarmate mijn vaardigheid groeide om de geestenwereld te kunnen zien, kon ik demonen zien en ermee praten zonder dat ze een fysieke vorm aannamen. Ik heb ze zelfs zelden gevraagd om fysiek te verschijnen, behalve bij gelegenheden wanneer ik indruk wilde maken op iemand die lager in de sekte stond dan ikzelf.

 

De volgende grote demon die ik riep was Mann-Chan. Dit was tijdens een van mijn trainingen met de hogepriesteres bij haar thuis. Ze vertelde me dat ik op een punt in mijn opleiding was dat ik moest leren en een heel speciale bezwering moest doen. Ze vertelde me niet het doel van de bezwering en ik vroeg er ook niet naar. Ik wist dat deze dag een belangrijke was vanwege de speciale voorbereidingen.

 

Eerst tekende ik met krijt op de vloer een heel groot pentagram en daarna trok ik er een cirkel omheen.

 

Het doel van de cirkel rond het pentagram is om de demon opgeroepen binnen de cirkel te houden, tenzij je hem toestemming hebt gegeven om eruit te gaan. De cirkel moet de heks beschermen tegen de demon die komt. In werkelijkheid doen de demonen natuurlijk vrijwel alles wat ze willen, dus ik leerde al snel heel voorzichtig om geen demon op te roepen die sterker was dan de demonen die ik had om me te beschermen.

 

Voorzichtig plaatste ik een zwarte kaars in elke hoek van het pentagram en vervolgens een veel grotere zwarte kaars in het midden. Alle zes waren verlicht. Een tafel met een hete plaat erop stond dicht bij de zijkant van het pentagram.

 

De inhoud van een ketel was eerder bereid door de hogepriester. Het was gevuld met ontheiligd wijwater, dat wil zeggen wijwater van een katholieke kerk waar de hogepriester vervolgens in urineerde. Hij had ook een hond genomen en die gedood en het bloed ervan afgegoten in een speciale pot die hij mij had gegeven om mee te nemen naar het huis van de hogepriesteres. Ze gaf me toen wat poeders en kruiden. Het water in de ketel werd op de kookplaat aan de kook gebracht net voordat ik met de bezwering begon.

 

Ik stelde geen vragen, maar volgde de instructies van de hogepriesteres tot op de letter op. Ik zat op de grond, starend in de zwarte kaars in het midden van het pentagram, mompelend:

 

O grote Satan, de kracht en bouwer en schepper van de eenheid vers, ik smeek u, geef mij een demon om de gids en het licht van mijn leven te zijn - om mij alle wijsheid en kennis te geven. Mijn geliefde, o meester, sta mij mijn wens toe!” Op dat moment sprak de hogepriesteres de naam Mann-Chan tegen mij.

 

Ik zei toen: "Mann-Chan kom, je bent welkom in mijn lichaam, ik verzoek je om op te staan uit je schuilplaats."

 

Ik nam de poeders, de kruiden en het bloed en goot ze in de kokende ketel. De stoom steeg op en onmiddellijk was de kamer gevuld met een zeer vieze geur. Ik doopte toen een ontheiligde gouden beker in de ketel en vulde hem. Ik zette de beker voorzichtig op tafel en wachtte vol verwachting. Binnen ongeveer vijf minuten was de vloeistof in de beker volledig in poeder veranderd. Toen nam ik de beker en gooide het poeder eruit in de vlam van de grote kaars in het midden van het pentagram.

 

Meteen was er een suizen en een enorme vlam. De kaars verdween in verblindend wit licht. Toen het licht de volgende paar seconden uitdoofde, kon ik de figuur zien van wat een ongelooflijk knappe jongeman leek te zijn. Hij had koolzwart haar en doordringende zwarte ogen die intelligentie uitstraalden. Ik ging snel op mijn knieën naast het pentagram. Met een doek veegde ik het krijt weg om een duidelijk pad door het pentagram te vormen.

 

De jonge man, die eigenlijk de demon Mann-Chan in fysieke vorm was, stapte door naar de buitenkant van het pentagram op het pad dat ik had gemaakt. Hij sprak me in perfect Engels aan op een vriendelijke manier en met wat leek op veel liefde. Hij vertelde me dat ik door hem zou worden bewoond en hij beloofde me dat mij niets zou overkomen. Hij vertelde me dat hij me alle wijsheid en kennis zou geven, hij zou mijn leraar en gids zijn. Hij noemde zichzelf mijn 'verlosser'. Ik stemde toe, zeer onder de indruk van zijn mooie gelaat. Hij liep toen recht op me af. Maar op het moment voordat hij binnenkwam, veranderde hij van de menselijke vorm in de demon die hij werkelijk was. AFSCHUWELIJK!

 

Hij was naakt, zijn gezicht was veranderd van schoonheid in afschuwelijke wreedheid. De prachtige koolzwarte haarlokken waren dofbruin geworden en waren grof en dun en stomp als varkenshaar. Zijn ogen waren ongelooflijk donker en kwaadaardig, zijn mond stond open om lange scherpe vuile gele tanden te tonen. Hij had hele lange armen, zijn handen hadden stompe vingers met lange puntige nagels. Hij slaakte een afschuwelijke afschuwelijke luide lach van triomf toen hij recht in mijn lichaam stapte. Ik schreeuwde het uit. Eerst bij het zien van hem, toen bij de pijn van zijn binnenkomst.

 

Schroeiende, kwellende pijn, zoals ik nog nooit eerder had ervaren. Ik had het gevoel alsof mijn lichaam in brand stond. Ik had het gevoel dat ik dood zou gaan en op dat moment wenste ik met heel mijn hart dat ik dat kon. Ri-Chan stapte naar voren toen hij mijn kreet hoorde, denkend dat ik misschien van buitenaf werd aangevallen. Maar Mann-Chan sprak met hem en vertelde hem dat hij het was en zich geen zorgen te maken. Toen de pijn wegebde, vertelde Mann-Chan me dat dat een kleine demonstratie was van wat ik zou krijgen als ik hem ooit ongehoorzaam zou zijn en ook om me te laten weten dat hij er was om bij me te blijven, dat niets en niemand hem ooit zou kunnen dwingen weg te gaan!

 

Vanaf dat moment was Mann-Chan de belangrijkste demon in mijn leven. Hij communiceerde met mij door gedachten rechtstreeks in mijn geest te brengen. Ik communiceerde met hem door hardop te spreken of door met mijn geestelijke lichaam te spreken. Ik besefte het toen nog niet helemaal, maar MannChan kon mijn gedachten niet echt lezen. Hij controleerde mij en hield al mijn deuren open voor Satan en de andere demonen, zodat ze konden komen en gaan zoals ze wilden, en ook zoals ik wilde. Mijn leven werd rond hem gecentreerd. Ik gebruikte al mijn tijd en moeite om hem onder controle te krijgen, maar hij had meer controle over mij dan ik over hem. Vaak sloeg hij me bewusteloos en beheerste hij mijn lichaam volledig, gebruikte het zoals hij wilde, vaak door mijn mond sprekend. Hij controleerde wanneer ik at en sliep, hoe goed ik mijn werk deed, hoe goed ik met mensen overweg kon - mijn hele leven zelf.

 

Ik leerde door hem hoe ik demonen moest gebruiken, hoe ik ze moest gebruiken in geestelijke oorlogvoering. Hoe ze te gebruiken om mijn eigen geestelijke lichaam te versterken, hoe ze te gebruiken in ceremonies tegen andere mensen, andere heksen, kerken en zelfs dienaren van het evangelie van Jezus Christus. Hij gaf me het vermogen om vele talen te spreken en te lopen en te praten met grote autoriteit en kracht.

 

Maar Mann-Chan was niet het licht dat hij beloofde of het ding van liefde en schoonheid zoals ik hem voor het eerst had gezien. Hij was iets kwaadaardigs en verrots en vreet aan mijn ziel en lichaam, waardoor ik veel lijden en veel pijn heb gehad omdat ik geen mensenoffers wilde handhaven of eraan deelnemen. Het leven was vanaf dat moment een continue nachtmerrie. Ik leefde een dubbelbestaan. Dat wil zeggen, ik was lid van de satanische sekte en tegelijkertijd ook lid van een zeer grote christelijke kerk waar ik lesgaf en zong en aan allerlei activiteiten deelnam. Ik werd constant verscheurd, nooit een moment vrij, volledig gevangen.

 

Ik begon toen gevechten te voeren met veel heksen. Er wordt op verschillende manieren gevochten. De meest voorkomende is dat de sterkere heks  demonen uit de zwakkere heks in zichzelf oproept, waardoor ze nog sterker wordt en vaak resulteert in de vernietiging van de zwakkere omdat ze niet langer de macht heeft om zichzelf te verdedigen. Demonen hebben geen loyaliteit. Ze zullen altijd naar de sterkere persoon gaan. Satans hele koninkrijk draait op het principe van concurrentie; precies het tegenovergestelde van Gods koninkrijk waar iedereen elkaar dient.

 

Vechten wordt zelden of nooit gedaan op een fysiek vlak, hoewel heksen vaak demonen gebruiken om het fysieke lichaam van een zwakkere heks te vernietigen. Er was een heks in het bijzonder die mij aanviel. Haar naam is Sara. Ik probeerde haar uit te leggen dat als ze me niet met rust zou laten, ik haar zou moeten vernietigen. Ze geloofde me niet en uiteindelijk gingen we de strijd aan. Wat ik zag was absoluut afschuwelijk. Ik zag haar zwakker en zwakker worden toen ik demon na demon uit haar en in mezelf riep.

 

Eerst vochten haar demonen terug en ik voelde hoe mijn eigen lichaam werd opgetild, tegen muren werd gegooid, mijn keel werd dicht geknepen zonder dat ik een fysieke hand kon zien. Maar wat ze zag was Mann-Chan en RiChan en vele andere demonen die tegen haar opkwamen. Ze waren haar lichaam aan het verscheuren. Ze besefte eindelijk dat ik echt de uitverkorene was, dat ik de hogepriesteres zou worden en dat ze de strijd had verloren.

 

Ze trok zich op tijd terug om te leven en daar dank ik God voor. Ze belandde geruime tijd in het ziekenhuis als gevolg van de verwondingen die ze opliep in de strijd.

 

Mijn eerste ontmoeting met Satan vond plaats kort voor de ceremonie waarin ik de hogepriesteres werd. Hij kwam naar me toe in de fysieke vorm van een man en we gingen zitten en praatten. Hij vertelde me dat ik zijn hogepriesteres zou worden, dat ik heel speciaal voor hem was. Hij vertelde me ook dat er een offer moest komen; er moest meer bloed worden vergoten voor mijn "zuivering", zodat ik zijn hogepriesteres kon worden. Ik haatte dat, maar was opgelucht toen ik ontdekte dat het in ieder geval een dierenoffer was.

 

Wat ik zag was een man, buitengewoon knap, heel helder en zonnig en stralend. Hij leek veel liefde voor mij te hebben en leek op geen enkele manier een gevaar voor mij te zijn. Mann-Chan gaf geen indicatie van gevaar en Ri-Chan ook niet. Ik was erg onder de indruk van deze ontmoeting. Ik wilde dat hij terug zou komen, ik voelde diep van binnen een behoefte aan hem. Voor het eerst in mijn leven voelde ik me echt geliefd. Hoe fout ik was. Satan haatte me. Hij wilde me alleen gebruiken voor zijn eigen voordeel en was daarna van plan me te vernietigen.

 

Tijdens mijn 2 jaar durende opleiding heb ik heel regelmatig cultbijeenkomsten bijgewoond. De bijeenkomsten werden gehouden in schuren, kerken, huizen, lodges, allemaal verschillende plaatsen. Bij de gelegenheden dat Satan persoonlijk aanwezig was, werd ik meer en meer tot hem aangetrokken zoals een mot wordt aangetrokken door een vlam. Hij wist heel goed dat hij me in de val had laten lopen.

 

Vlak voordat ik hogepriesteres werd, zag ik voor het eerst een mensenoffer. We zaten in een oude schuur met zeker duizend mensen aanwezig. Er werd een kleine baby gebruikt. Ze werd geselecteerd omdat haar moeder het kind te offeren had gegeven en het een grote eer vond. De wet hoort nooit van deze baby's omdat de meeste van hen onwettig zijn, ze worden thuis geboren, de moeder ziet nooit iemand voor prenatale zorg en er wordt nooit een verslag gemaakt van de geboorte of het overlijden van de baby.

 

De baby werd vastgebonden op een stenen altaar in de vorm van een omgekeerd kruis. Ik zal nooit het afschuwelijke geluid van haar geschreeuw vergeten toen de hogepriester een scherp mes in haar borst stak en haar levende hart eruit rukte. Haar bloed werd toen afgetapt en eerst gedronken door de hogepriester en hogepriesteres, daarna door andere leden die dat wilden. Velen deden dat, niet alleen om nieuwe en sterkere demonen te ontvangen, maar ook omdat men gelooft dat zulke offers voor meer vruchtbaarheid zorgen en dat de kinderen die onder zulke omstandigheden verwekt worden sterk en intelligent en krachtig in het satanisme zouden zijn.

 

Ik kon niet wegkomen. Ik zat gevangen in de menigte. Ik was vervuld van afschuw. Ik was vervuld van leegte, kou en wanhoop. Ik vroeg me af waarom Satan zo'n offer wilde. Was het bloed van Christus niet genoeg? Er werd ons voortdurend verteld over de nederlaag van Christus aan het kruis en dat Hij het ultieme offer aan Satan was geweest. Maar ik zou leren dat Satans verlangen naar bloed en vernietiging onverzadigbaar is.

 

Mijn laatste  gevecht met de hogepriesteres werd gevoerd met de directe goedkeuring van Satan. Het vond plaats tijdens een grote bijeenkomst in de kerk waar ik de zusters van het licht voor het eerst had ontmoet. Satan was daar en gaf me met een enkele knik toestemming om haar aan te nemen. Zij en ik vochten heen en weer. Ze was erg oud en de strijd was kort en duurde slechts ongeveer 20 minuten. Ik heb haar niet vermoord. Ik kon dat niet doen, omdat ik het leven heel, heel dierbaar vind. Ze stopte zodra ze zag dat ze te zwak was geworden om nog langer te vechten. Het jaar daarop pleegde ze zelfmoord.

 

Toen kwam de ceremonie van mijn benoeming tot hogepriesteres. Er werd een bloedoffer gebracht, daarna werd ik naar de voorkant van de kamer van de kerk gebracht. Er waren heel veel mensen aanwezig omdat het een zeer hoge ceremonie was Satan zelf ook aanwezig. Ik was gekleed in een wit gewaad met gouden en rode biesjes. Ik had een kroon op mijn hoofd gezet gekregen van puur goud. Ik tekende toen nog een contract in mijn eigen bloed waarin ik mezelf tot hogepriesteres van Satan verklaarde. Niemand in de kamer maakte een geluid toen ik dat papier tekende.

 

Toen stond de hogepriester, op een wenk van Satan, op om te verklaren dat ik nu de nieuwe hogepriesteres was. Hij verkondigde dat ik onaantastbaar was voor iedereen in de sekte, voor de demonen, hogepriester, heks of hogepriesteres van een andere coven, want ik was "de uitverkorene". De menigte werd extatisch, schreeuwend, zingend en dansend. Satan zelf leek dolblij te zijn. Nogmaals, hij had de fysieke vorm van een zeer knappe man, een man met een grote schittering en groot gezag. Hij was helemaal in glanzend wit gekleed.

 

De congregatie boog voor me neer en prees me als de grote koningin, als de koningin van Satan, "heer god de almachtige", dat ik voor altijd aan zijn zijde was en zou zijn en in staat zou zijn om hun elke wens en elk bevel over te brengen. Ik had het gevoel dat ik voor het eerst in mijn leven echt was geaccepteerd. Ik voelde me heel trots, heel erg verheven en heel, heel krachtig tot het punt dat ik dacht dat niemand, inclusief Satan zelf, me kon vernietigen.

 

Ik werd toen op het stenen altaar gezet, mijn kleren werden allemaal uitgedaan en Satan had seks met mij om te bewijzen dat ik zijn hogepriesteres was. (De hogepriester en vele anderen hadden ook seks met mij.) De gemeente werd wild. Velen van hen waren high van drugs en alcohol en de bijeenkomst veranderde in een seksorgie. Toen gaf Satan de meest afschuwelijke triomflach die ik ooit in mijn hele leven heb gehoord. Mijn lichaam werd koud en stijf. Ik herinner me zo'n schuldgevoel, zo'n pijn, zo'n pijn. De kou en leegte die ik die nacht voelde zal ik nooit vergeten.

 

'En het geschiedde, toen de mensen zich begonnen te vermenigvuldigen op het oppervlak van de aarde en er dochters werden geboren, dat de zonen van God de dochters van de mensen zagen dat ze mooi waren; en zij namen zich vrouwen van allen die zij kozen... Er waren in die dagen reuzen [nephilim] op de aarde; en ook daarna, toen de zonen van God tot de dochters der mensen kwamen en zij hun kinderen baarden”

-Genesis 6:1,2 & 4

 

 

Satanisten van laag niveau of mensen die zeggen dat ze Satan volgen, vragen vaak wat er mis is met satanist te zijn? Velen van hen hebben een probleem gehad met de georganiseerde kerk en haar leringen of zijn in hun leven mishandeld, dus hebben ze zich begrijpelijkerwijs gekeerd tegen wat de kerkelijke organisaties aan de oppervlakte leerden.

 

Satan geeft zijn volgelingen ongetwijfeld materiële goederen en roem, maar alleen in ruil als ze doen wat hij wil en mensen worden er te diep in getrokken, vooral met demonische gehechtheden, die niet gemakkelijk ongedaan worden gemaakt.

 

Satan kan voor sommigen aantrekkelijk zijn, maar onthoud dit van iemand die dichtbij kwam - Satan haatte me. Hij wilde me alleen voor zijn eigen voordeel gebruiken en was toen van plan me te vernietigen

 

Het Shhh-signaal

 

De Shhh-tatoeage wordt meestal geassocieerd met zusters van het licht of de Fenicische godinnen. Een moedergodin houdt toezicht op de heksen coven in een gebied en coördineert de gebeurtenissen via die coven. Dit deel is specifiek voor zusters van licht, niet voor iemand anders die dit signaal geeft.

 

De signalen zijn op roepen, wie wordt opgeroepen en waarheen.

 

Het zijn altijd alleen vrouwen. Als een man een shhh-teken doet, heeft het te maken met de vrijmetselaars code van stilte.

 

3 stippen zijn illuminati-merk op vinger, achterkant van schouder of zijkant van bovenbeen of heup. Het laat anderen weten dat de persoon een high-end Beta Kitten-slaaf is en niet kan worden gepimpt als een normale seksslaaf of mishandeld wordt door handlers. Protocol om toegang tot haar te krijgen moet worden overwogen, waarop de doodstraf staat.

 

Nader onderzoek – ik weet niet zeker wat de nuances zijn op dit signaal, of het belangrijk is waar het uiteinde van de vinger zich bevindt ten opzichte van de mond, in welke richting de vinger wijst etc. Ik vermoed dat de richting van de vinger ermee te maken heeft welke quad komt  waar bijeen. 

 

 

 

Meer voorbeelden van de signalen hier:

Reactie schrijven

Commentaren: 0

 

 

 

 

 

 

Een quote van Cathy O'Brian: die als kind slaaf naar seks feesten van de elites werd gebracht. Als 10 jarig meisje werd ze naar het casino: Taj Mahal gehaald. Dit casino is in handen van Donald Trump. Op de vraag of Trump bij de illuminati hoort antwoord ze resoluut NEE. Zij werd als klein meisje gewaarschuwd om uit de buurt te blijven van Donald Trump. Dit was geen van de elite die pleziert moest worden. Ze waren zelfs bang voor hem omdat hij geen van hen was. 

 

 

 

 

 

Zoek jij goede hulp bij het afvallen? Wel eens aan KETO gedacht? 

 

Dit is jouw snelle start gids om te beginnen met het ketodieet in de meest gemakkelijke manier die er is. In het boek staat alles stap-voor-stap uitgelegd zodat je direct meer van de juiste vetverbrandende keto vetten kunt toevoegen aan je eetschema en de voordelen snel kunt gaan ervaren.

 

Meer informatie: Klik hier