· 

Jessie Czebotar, haar verhaal deel 6

Deel 6, Hoe diep de magische put gaat. 

 

Introductie

 

Dit is de zesde blogpost van de #SilenceBreaksForthIntoSong-serie, een verzameling tweets van Jessie Czebotar @CzebotarJessie, in posts om ze gemakkelijker te kunnen lezen. Dit is een fascinerend en zeer verontrustend inzicht in de werking van de rituelen, training en het leven aan de top van de sekte.

 

Je zult het waarschijnlijk handig vinden om deze eerdere berichten in de serie eerst te lezen of ernaar te verwijzen ...

 

 

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4

Deel 5

 

 

Aangezien dit tweets zijn die ik in een blog reproduceer, zijn er kleine technische wijzigingen die moeten worden aangebracht. In dit bericht heb ik enkele foto's toegevoegd om de tekst te illustreren en probeer afbeeldingen op de juiste plaatsen voor de tekst toe te voegen, en wat interpunctie, hoofdletters en opmaak te wijzigen, maar ik laat zoveel mogelijk in de originele vorm. 

 

Samenvating deel 5:

 

  • Een goede verklarende video over occulte filosofie - magie en tovenarij
  • Het bedrog achter "broederschap"
  • Ritueel waarbij het lijkt alsof de vertrouwde, zogenaamd grote en goede gemeenschapsondersteuning - politie, brandweerlieden, medische hulpdiensten, pastoors en priesters in Chicago, de zus van de kleine jongen verkrachtte en de hele familie vermoordde en het verdoezelde. Het lijkt erop dat Chicago een belangrijk centrum van illuminati-activiteit is.
  • De dienst werd gehouden in St Peters Church, Chicago, ongetwijfeld in aanwezigheid van de feitelijke daders
  • De kleine jongen werd vervolgens illegaal onder de hoede van een Duitse man geplaatst, Hitlers ex Defensieleider van Legioenen
  • Er werd meer ritueel onthuld dat het kleine meisje en de jongen gedwongen worden door te gaan, waarin ze het gezang van de Heer horen

Om nu verder te gaan met meer zieke onthullingen van de Illuminati-cultus ... Eerst een gedicht

 

 

 

Gedicht,  Hij rent de nacht in door te denken aan StormBorn
Gedicht, Hij rent de nacht in door te denken aan StormBorn

 

* Waarschuwing grafische inhoud * over kinderhandel en rituele moord.

 

  • Wat is een test?
  • Waar wordt een test voor gebruikt?
  • Is het niet om informatie te verzamelen, om te zien welke kennis wordt geleerd?

Waarom plaatst de Elite zichzelf in quarantaine? Houden ze duizenden kinderen in opslag? Verborgen? Opgesloten om tot hun beschikking te gebruiken? Het antwoord is ... Nee, dat doen ze niet. Tenminste niet in hun eigen huizen of andere bezittingen.

 

Harde kern waarheid. Deze mensen zijn zo ziek.

 

Onthoud dat ik in deel 4 vertelde over een kleintje dat bij ons aan de deur werd 'bezorgd'.

 

Waarom was er een testquarantaine? Was het kijken naar beweging van deze Corona een test?

 

Deze meesters van geheimen van mensenhandel, kannibalisme, orgaanoogst en bloed verspreidings paden…. Ze plaatsen ZICHZELF in quarantaine omdat ze weten dat ze het rechtstreeks aan hun deur GELEVERD kunnen krijgen.

 

Ze flitsen 'L'-tekens (zoals Madonna in haar liedje met gebakken vis)                                                

Het "L" -teken is ondersteboven Hebreeuws dalet.

 

Pictogram: deur

Betekenissen: Beweging, ingang, deur

Geluid: D

Geschiedenis en wederopbouw

Er zijn twee mogelijkheden voor het originele vroege Semitische pictogram voor deze brief, de

afbeelding van een vis - en een afbeelding van een deur - D. De moderne Hebreeuwse naam hiervoor

letter is dalet en betekent "deur". Het woord dalet is een afgeleide van de bovenliggende wortel dal

betekent ook "deur". De Arabische naam voor deze brief is dal en geeft steun aan de ouder

root als de originele naam. Aangezien het Hebreeuwse woord voor een "vis" dag is, is het onwaarschijnlijk dat de

is het pictogram voor deze letter, maar eerder de 0.

De basisbetekenis van de letter D is "deur", maar er zijn verschillende andere betekenissen aan verbonden

ermee. Het kan "een heen en weer beweging" betekenen terwijl men heen en weer gaat

de tent door de deur. Het kan "bengelen" betekenen als de tentdeur naar beneden bungelde van een

dakpaal van de tent. Het kan ook zwak of arm betekenen, zoals iemand die zijn hoofd naar beneden bungelt.

Hun signaal voor een "deur" (zelfs Ellen flitste ermee en nam de pose aan van de tarotkaart joker, die ondersteboven op haar bank hing). Wanneer gebruiken ze dit teken?

Ik zal eerlijk zijn… ik heb alleen de eerste laag gedeeld, nu zul je de tweede kennen.

 

Ten eerste gebruiken ze het om hun Beschermers te laten weten dat ze een uitgang nodig hebben, een ontsnapping, een uitweg omdat ze in moeilijkheden verkeren, MAAR degenen die altijd een waakzaam oog op hun Meesters hebben, weten ook wanneer ze in nood verkeren. Ze weten wanneer het bord knippert welke deur ze moeten openen.

 

Waarom zijn er geen Beschermers gekomen om hen te redden? Is het omdat ze op dit moment geen gevaar lopen? 

 

Dus wat gebeurde er de afgelopen weken in Amerika - Testen ... Zien wie levende kinderen aan hun deur afgeleverd krijgen?

 

Waarom werden verpleegfaciliteiten zo bewaakt? Waarom is er de druk om te herinneren dat ouderen zo kwetsbaar zijn? Ze zijn kwetsbaar. Zijn dit niet de mensen die in tijden van crisis het meest hulp nodig hebben?

 

Maar deze oorlog gaat niet alleen over het krijgen van een paar.

 

Ze moeten een nauwkeurige telling hebben. Ze moeten zelfs weten waar de "gepensioneerde" elite hun voorraad vandaan haalt ... Doe wat onderzoek - Zoek op Amazon voor verkoop op Baby Trump-ballonnen.

 

Denk na: is dat het echte item dat wordt ontvangen? Het is geen liberaal grapje. Ze gebruiken de naam van President Trump om levende kinderen te bestellen om te kunnen consumeren. 

 

 

Wat geeft je dat voor gevoel?

De kennis van de ERVARING van goed en kwaad. Wat als ik je spirituele waarheden zou kunnen laten zien door middel van wiskunde? Dat 3.14… ..Pie…. = Bewijs is van eeuwigheid?

 

Dat wiskunde licht werpt op bovennatuurlijke waarheden in de spirituele wereld? Waarom hebben ze deze kennis voor ons verborgen gehouden? Is het omdat wetenschap en wiskunde het bewijs zijn van spirituele absolute waarden?

 

Heb je dat ooit overwogen? Dat wiskunde bewijst dat het spirituele rijk een absolute waarheid is? We zijn bekend met basisvergelijkingen zoals: X + Y = XY. Laten we dit nu eens definiëren.

 

X fysieke wereld + Y Spirituele wereld = zowel de fysieke als de spirituele gelijktijdig bestaande samen. We kunnen zelfs de letters veranderen voor een andere waarheid.

 

L leven + D dood = levende dood

 

Hoe zit het met de bewering dat er geen fysiek leven is? We zijn een collectief bewustzijn dat echt niet bestaat?

 

Een verzinsel X fysiek + Y spiritueel + Z verbeelding = een driehoek.

 

De 3 die in koor bestaan, elk punt kunnen benoemen bewijst het bestaan van de anderen. U kunt ze alle drie samen laten bestaan. De fysieke wereld die daar bewijst, is het spirituele en de verbeelding. De verbeelding die zowel de fysieke als de spirituele wereld bewijst.

 

Denk aan een vierkant G = God, S = Satan, A = Engelen, D = Demonen.

 

Alleen omdat we ze niet kunnen zien of horen, wil dat nog niet zeggen dat ze niet bestaan? Het betekent alleen dat we er misschien geen kennis van hebben omdat we ze niet hebben ervaren.

 

  • Wie heeft deze spirituele wiskundige bewijzen generaties lang verborgen gehouden?
  • Wie heeft er baat bij ze te verbergen?
  • Is er een voordeel dat de vijand verkrijgt als mensen geloven dat hij niet bestaat terwijl hij een selecte groep mensen heeft die dagelijks volledige toegang hebben tot de krachten van hem en zijn wezens?

Dit is allemaal waar, en toch hebben degenen die hem dienen onbeperkte toegang tot de spirituele wereld, maar hij gebruikt deze dingen ook om de macht en het werk van de kinderen van God te beperken en te belemmeren.

 

Blijf zitten, we gaan een duik nemen in de spirituele en magische aspecten van Lucifariaanse Illuminati, Vrijmetselarij, Cabal en de Tempel van Set geloofsstructuren De volgende audio-lezing zal zeer nuttig zijn om de waarheden te begrijpen die ik zal delen

 

Manley P. Hall Wat is witte magie, grijze magie, zwarte magie?

 

 

De volgende tweets zijn van Hippo University @HippoUniversity 

 

  • Ik praat niet veel over de wiskundige kant van de werkelijkheid ... maar JA! Ik zou zeggen, het is allemaal geometrie, en het is allemaal een verwijzing naar het getal 1, dat het begin is van Fibonacci, waarbij 1 wordt getrokken uit het absolute (het bestaat, 1 is het het). En in de ene is een weergave van het bestaande. Als een binair bit.

 

  • Als we denken aan een nummer ‘Lijn’, dan is dat gewoon de X-as! Een andere getallenlijn die (90 graden, dat getal!) Van de eerste regel komt? X - Y = loodrechte vlakken. Nog grappiger: als we elektromechanica gaan gebruiken, is een inductor altijd 90 graden van de bron verwijderd! BOOM.

 

  • Als alles wiskundig is, dan is alles geometrisch. Thinking Time is slechts een locatie tussen een vlak of dimensie. Dus de timing voor een gebeurtenis, het is een geometrisch brandpunt van de geometrie die de gebeurtenis definieert.

 

  • En nu, als we naar de HOOGSTE van ALLE dimensies zouden gaan, waar het ALLE bestaat ...

 

  • Alle tijdlijnen, gebeurtenissen, alle beschavingen, al het leven, een bepaald UNIVERSEEL BRANDPUNT MOET BESTAAN als onderdeel van de ‘vorm’ van het AL.

 

  • Dat brandpunt is wat ‘komen’. NIETS kan het stoppen

Heb je de video bekeken? Ik raad je aan om dit te doen. De video's of lezingen die ik in deze discussies opneem, kunnen moeilijk te verkrijgen zijn ... sommige zullen zelfs verdwijnen als ze beseffen dat ik ze heb gebruikt.

 

Maak dus gebruik van deze bronnen. Ik laat u uit hun eigen materiaal zien wat zij precies geloven en in de kern promoten.

 

Hoe weet u wat anderen geloven en krijgt u inzicht in die overtuigingen? Weten en begrijpen is er maar op een paar manieren.

 

  • Door persoonlijke relatie - de ander kennen
  • Door het lezen van schriftelijke documentatie van de ander
  • Door te horen - luisteren naar wat er van de ander wordt gezegd.

Ik wil nu een moeilijk punt aan halen. Het zal sommigen beledigen, maar ik wil dat je echt luistert en het belang begrijpt van WAAROM ik nu met je op dit punt inga.

 

  • Ten eerste moet u bedenken dat ik dingen heb meegemaakt die gruwelijker waren dan ik ooit onder woorden zal kunnen brengen.
  • Ten tweede heb ik deze dingen meegemaakt met anderen, vooral christenen overal om me heen.

Ik werd gehouden aan een strikt gehandhaafde code van zwijgen. Als ik ervoor koos om toch te praten, en ik zal toegeven dat ik dat een paar keer deed, had dit als gevolg dat ik iemand op gruwelijke wijze zag sterven.

 

Je kunt je afvragen hoe in hemelsnaam de bovenstaande uitspraken voor JOU relevant zijn, en ik zal nu mijn punt duidelijk maken….

 

Weet u hoeveel kinderen er in deze duisternis vastzitten?

 

Gebonden door de systeemcode van Zwijgen.

 

 

Ik werd omgeven door slechte mensen. Ik was ook omringd door goede mensen.

 

Mensen in kerken die geloofden dat Satan echt en actief was in deze wereld, maar toch wisten ze niet dat een steenworp afstand van de kerk, de man die "stierf aan de hartaanval" de vorige nacht, echt het satanisme was tegengekomen.

 

Deze predikanten predikten vrijmoedig Efeziërs 6, Over de wapenrusting van God en dat als je het droeg, als je goed was, God niet zou toestaan dat de vijand je pijn zou doen.

 

Maar hoeveel kinderen in het systeem kiezen het goede?

 

Heeft het de realiteit van onze dagelijkse strijd tegen het kwaad waarin we verkeerden verminderd?

 

* Waarschuwing grafische inhoud * Vermelding van verkrachting van kinderen

 

We verzamelden ons bij Rothschilds Jacht Huis.

 

Mijn trainingspartner en mensen van mijn leeftijd en bloedlijn hadden wat vrije tijd om rond te dwalen, voordat de jacht begon. (Hunt is een verzamelnaam die wordt gebruikt voor het driemaandelijkse rituele jachtspel in bossen met kinderen).

 

We hielden ervan de herenhuizen, landhuizen en kastelen van de elite te verkennen, de plaatsen waar jachten waren. Zoveel te ontdekken, zoveel verborgen plekken om te vinden.

 

Een van de Rothschild-kinderen was het commentaar van een levende wandelgids. Hij wist alles en voelde zich meer dan verplicht om het te delen.

 

Terwijl hij ons meenam op een privétour van kamer naar kamer, waren we druk op zoek naar alles wat hij niet deelde: ingangen, uitgangen, verstopplaatsen.

 

We deden dit overal waar we gingen, omdat we wisten dat het van vitaal belang was om te overleven.

 

In de nachtelijke uren, na het eten. Zagen we de jacht van start gaan vanaf het balkon.

 

Je moest oppassen dat je niet op het terrein van het landgoed terechtkwam ... Dat zou je een prooi maken als je betrapt wordt, voor verkrachting of dood, afhankelijk van de stemming van de jagers die avond.

 

Men moest ook oppassen dat hij niet in huis bekneld raakte. Dat was waar de oudere mannen en vrouwen, niet langer zo lenig en snel als vroeger, rondsnuffelden.

 

Toen de gastheer iedereen vanaf het balkon naar binnen leidde ... was de volledige jacht begonnen.

 

Het was beter om binnen te zijn dan buiten. Die avond, de kleinste Rothschild die we huilend in een hoek vonden. Omdat we een uitgang op de tweede verdieping hadden gevonden, die ons een schuilplaats zou geven tot het aanbreken van de dag, namen we het risico, pakten hem op, hielden hem stil en droegen hem mee.

 

Toen we op de tweede verdieping kwamen, hoorden we stemmen. Die van het hoofd van het landgoed en die van zijn kleinzonen. De kleinzoon vocht, verzette zich en probeerde weg te komen. We waren in een hal met aan beide kanten deuren. De trap weer af gaan was geen optie, dus kozen we de dichtstbijzijnde kamer.

 

We renden naar binnen en zagen een grote kleerkast. We wisten niet dat we de verkeerde deur hadden uitgekozen om binnen te rennen. Dat was precies de kamer waar het hoofd van het landgoed zijn kleinzoon binnen sleepte. Toen ze de kamer binnenkwamen, ademden wij drieën in de kleerkast nauwelijks.

 

Links zat het jongste kind, in het midden mijn trainingspartner, rechts ik.

 

Naarmate de dingen in de kamer vorderden, overviel die woede me. Ik keek recht door de kastdeuren met de bedoeling om erdoorheen te barsten, en de kleinzoon te helpen vechten.

 

Maar mijn trainingspartner ving de pure angst op op het gezicht van de allerkleinste. Hij wist dat we misschien verontschuldigd zouden zijn voor een dergelijke actie, maar we konden de kleinste of de kleinzoon niet beschermen tegen ernstigere gevolgen, mochten we besluiten in te grijpen.

 

Dus terwijl hij naar me keek, de vastberadenheid zag, nam hij in een fractie van een seconde een beslissing die had kunnen eindigen in gevolgen voor hemzelf. Ik voelde zijn hand om me heen komen. Toen zijn hand voor mijn mond. Zijn hand en arm bleven stevig en op hun plaats, wat aangeeft dat ik met hem zou moeten vechten om eruit te komen.

 

In woede gaf ik me over aan de oproep die hij maakte. Wij drieën horen, luisteren en kennen het kwaad dat de kleinzoon die nacht is aangedaan.

 

Ik haatte de diepten van het kwaad dat ik zag. Het greep de kern van mijn hart, met een onverklaarbare pijn. Diepten van verdriet kon ik niet toestaan. Die diepten leidden alleen tot de dood.

 

Stilte werd mijn grootste vijand.

 

Dood van anderen, mijn sterkste vijand, De prijs van het tarten. Wat was de prijs om goed te zijn?

 Ik zal je volgen in het donker door Think StormBorn
Ik zal je volgen in het donker door Think StormBorn

De prijs van stilte - zien, horen, kijken naar grove pijn, lijden en misbruik, samen met alleen maar meer dood.

 

Het enige wat ik doe IS de stilte doorbreken

 

Om de cycli te stoppen

 

Ik kan het niet alleen.

 

En je kunt niet de oorlog ingaan zonder je erbij te betrekken

 

Ik deel vanuit hun perspectief om je uit te dagen,

 

Dus je zult niet bang zijn

 

Zodat u begrijpt en weet hoe u zich kunt verweren.

 

 

'Je bent niet verborgen. Er is nooit een moment geweest dat je werd vergeten. Je bent niet hopeloos. Want je bent gebroken. Je onschuld is gestolen. " - Lauren Daigle liedje Rescue

 

 * Trigger-waarschuwing * Bevat inhoud uit mijn kindertijd ervaringen van seksuele aard met rituele Magie.

 

Ik heb geprobeerd met voorzichtige stapjes je naar dit punt te leiden. Ik weet dat sommigen van jullie moeite zullen hebben om met mij daarheen te gaan. 

 

 

Op die momenten wil ik dat je je de drie kleine kinderen in de kleerkast en de kleinzoon herinnert waar ik het over had. Wij zijn niet de enigen die dit hebben meegemaakt. Wees niet bang om met je hoofd eerst, vol in deze put van Magie te duiken. De put die de vijand gecreëerd heeft.

 

Dit gaat over het laten zien dat Lucifariaanse Illuminati, Satanisten, Vrijmetselaars, The Temple of Set en andere Occulten in hun kern dezelfde bronnen gebruiken als de fundamentele kern voor hun geloofsinfrastructuren.

 

Ik weet dat het een uitdaging gaat worden, maar ik presenteer deze bronnen zodat u het zelf kunt zien en weten. Sommigen van hen, zoals de Vrijmetselaars, gebruiken de Bijbel. Ze hebben hun eigen versie, met al zijn toegevoegde specialiteiten.

 

2019 Right Divider 15 - Cryptic Masonry 

 

Ze gebruiken allemaal over de hele linie de werken van Aliester Crowley als een fundamentele bron. Crowleys Thelematische opvattingen laten de lezers kennismaken met "beschermwezens" en zijn gebaseerd op het principe "Doe Zoals Gij Wilt".

 

Het gevangen nemen van de wil van een mens maakt deel uit van het belangrijkste agendapunt van de vijand.

 

2018 OTO USA Doe zoals je wilt, zal de hele wet zijn 

 

Hoe wordt het testament vastgelegd? 

 

Door de kennis van ervaring van goed en kwaad.

 

We hebben in eerdere discussies besproken dat Magie wordt gedefinieerd als een verstrengeling of harmonie met anderen, de natuur of spirituele wezens. Door ervaring KENNEN we ze relationeel.

 

2018 Spirituele vrijmetselarij Magie in de vrijmetselarij [19]

 

 

Hoe ervaar je?

 

Is het niet met de tijd besteed aan het omgaan met elkaar?

 

Relatie tussen twee of meer.

 

Foto van Half a Sheep Masonic Magische Circel / Vrouwelijke energie vs de Vrijmetselarij

 

 

Wat zegt de Bijbel over het weten?

 

Waarmee is het vergelijkbaar?

 

Wordt het niet vergeleken met de intimiteit tussen een man en een vrouw in de huwelijksrelatie? Beiden leven om elkaar te KENNEN op de meest intieme manier die een natuurlijke reactie van extase veroorzaakt, Wederzijds genot.

 

Dus wat hebben die vier kinderen in die kamer die dag meegemaakt?

 

Het was gewoon geen kwestie van een perverse oude man die zijn lusten vervulde door seksueel misbruik van een kind. Begrijp je wat ik onthul?

 

Dit systeem.

 

Ze gebruiken jachten, rituelen en het dagelijkse leven, om kinderen te trainen om het fysieke te gebruiken om toegang te krijgen tot het spirituele rijk.

 

De man die het landgoed bezat, gebruikte het seksuele (misbruik) en seksmagie als een middel om zichzelf en zijn kleinzoon met spirituele wezens te verbinden en vast te leggen.

 

Deze volgende twee video's zullen moeilijk te horen zijn.

 

De eerste beschrijft de drie soorten seks Magie. 

 

2013 Jeremy Crow De drie soorten seksmagie

 

 

 

De tweede gaat in op hun doelen voor seksmagie.

 

2011 Living Thelema - Sex Magick and Mysticism (1/2)

 

  • Waarom jagen ze regelmatig?
  • Waarom hebben ze regelmatige rituelen?
  • Waarom wordt training een dagelijkse levensstijl thuis?
  • Wat wordt er verkregen door deze kennis en ervaring met de Gevallene en zijn wezens?
  • Wat IS iemand bereid te geven om het te bereiken?

 

Dit gaat allemaal over de eeuwenoude vijand van de Allerhoogste Heer en zijn agenda.

 

Werd hij niet uit de hemel geworpen omdat hij in zijn hart zei: "Ik wil boven God uitstijgen"?

 

Denk je dat hij die agenda vergeten is?

 

Alles in het Systeem van zijn koninkrijk marcheert naar voren om dit ene doel te bereiken.

 

Het volgende uit de tweet van ThinkStormborn

Ze rent de nacht in

Hij volgt haar naar de hel

Beiden verlaten ze Licht

In duisternis zullen ze wonen

Zwartheid zullen ze huilen

Ze zullen ervan dromen om van de Dood te houden

In de schaduw zullen ze slapen 

Om zonder adem te ontwaken

Ze zullen in stilte stikken

Wanhopig stikken

Verdrinken in het geweld van de Onyxzee

Dit is wat ze wilden

Hoe pijnlijk het ook lijkt

Om voor altijd te worden achtervolgd

Door hun stervende dromen

(en adrenochroom voor luid schreeuwen ze)

 #GodWins echter #QAnon

  

Verdrinken in het geweld

Van de Onyxzee

Dit is wat ze wilden

Hoe pijnlijk het ook lijkt

2 voor altijd worden achtervolgd

Door hun stervende dromen

(& adrenochroom want luid schreeuwen ze)

#GodWins tho # QAnon

 

 

 

 

#CrimesAgainstChildren #CrimesAgainstHumanity #Illuminati #Adrenochrome #CoronavirusPandemic #AdrenochromeWithdrawal #ClintonBodyCount #ClintonFoundation #ChildTrafficking #SatanicElite #NWO #stopchildabuse

Reactie schrijven

Commentaren: 0

 

 

 

 

 

 

Een quote van Cathy O'Brian: die als kind slaaf naar seks feesten van de elites werd gebracht. Als 10 jarig meisje werd ze naar het casino: Taj Mahal gehaald. Dit casino is in handen van Donald Trump. Op de vraag of Trump bij de illuminati hoort antwoord ze resoluut NEE. Zij werd als klein meisje gewaarschuwd om uit de buurt te blijven van Donald Trump. Dit was geen van de elite die pleziert moest worden. Ze waren zelfs bang voor hem omdat hij geen van hen was. 

 

 

 

 

 

Zoek jij goede hulp bij het afvallen? Wel eens aan KETO gedacht? 

 

Dit is jouw snelle start gids om te beginnen met het ketodieet in de meest gemakkelijke manier die er is. In het boek staat alles stap-voor-stap uitgelegd zodat je direct meer van de juiste vetverbrandende keto vetten kunt toevoegen aan je eetschema en de voordelen snel kunt gaan ervaren.

 

Meer informatie: Klik hier